Cena netto: 13.500 zł
Cechy urządzenia:
Zasada działania w pełni automatyczna
Obsługa czynnika R1234yf
Urządzenie wyposażone jest w dwie dodatkowe wagi do oleju (świeżego i zużytego)
Umożliwia:
- opróżnienie układu z czynnika
- odzyskiwanie czynnika
- oddzielenie oleju
- uzyskanie próżni
- napełnienie układu czynnikiem
Posiada wbudowaną drukarkę
Wbudowana baza danych pojazdów
Wyposażona w dozownik barwnika
Umożliwia podgrzewania zbiornika
Wbudowany czujnik temperatury
Umożliwia obsługę pojazdów z napędem hybrydowym
Posiada sygnalizację dźwiękową w przypadku zbyt wysokiego
i zbyt niskiego ciśnienia oraz przy opróżnionym zbiorniku
Parametry techniczne:
Napięcie zasilania: 230 V / 50 Hz
Dokładność napełniania układu: 15 g
Wydajność odzyskiwania czujnika: 85-100 %
Wydajność oddzielania oleju: 96-100 %
Wydajność pompy 50l/min
Szybkość odzysku; 400g/min
Pojemność zbiornika 10 kg
Filmy:
Teoria - artykuły prasowe:
Obsługa układów klimatyzacji w warsztatach blacharsko-lakierniczychNr-3-2015.pdf
Systemy klimatyzacji samochodowejNr 7.2008.pdf
Klimatyzacja - najczęstsze usterki, naprawa i serwisowanieNr 8.2008.pdf
Czynnik chłodniczy układu klimatyzacjiNr 3.2016.pdf
Układy klimatyzacji - budowa i obsługa serwisowaNr 3.2015.pdf
Stacje serwisowe do obsługi układu klimatyzacjiNr 2.2014.pdf
Samochodowe układy klimatyzacjiNr 5.2014.pdf
Sezonowa obsługa układów klimatyzacji z użyciem w pełni automatycznej stacji serwisowejNr 5.2012.pdf